• Υλοποίηση σε Drupal με χρήση του API της WebEx για τις τηλεδιασκέψεις και της Yuboto για την αποστολή SMS
  • Ελληνικό και Αγγλικό Interface
  • Πρόσβαση και διαχείριση μέσω mobile και tablet
  • Σύνθετες αναζητήσεις και κατηγοριοποίηση του υλικού
  • Ταχύτητα στο upload αρχείων και στην πλοήγηση
  • Ασφαλής πρόσβαση στο υλικό με χρήση κωδικών εισόδου
  • Δυνατότητα παραμετροποίησης και επεκτάσεων ανάλογα με τις ανάγκες
  • Υποστήριξη όλων των ειδών αρχείων και πολυμέσεων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ
  • Διαχείριση ομάδων και αρχείων μέσω διαδικτύου
  • Οργάνωση πολλαπλών επιπέδων διαχείρισης και ρόλων (διαχειριστής πολλών ομάδων, υπερδιαχειριστής κλπ)
  • Εύκολο και πρακτικό διαχειριστικό περιβάλλον
  • Εισαγωγή νέου υλικού καθώς και επεξεργασία υφιστάμενου περιεχομένου εύκολα και γρήγορα
  • Δημιουργία πολλαπλών ομάδων χρηστών
  • Μαζική εισαγωγή στοιχείων επικοινωνίας
  • Έλεγχος διαθεσιμότητας των μελών για συνάντηση
  • Προγραμματισμός συναντήσεων (ημέρα, ώρα, τόπος)
  • Δημιουργία ημερολογίου των συναντήσεων και των events του φορέα
  • Ανάρτηση υλικού συναντήσεων (ημερήσιας διάταξης, συνοδευτικού υλικού, αποφάσεων, συνεργατικών αρχείων)
  • Δυνατότητα υποβολής αρχείων προς τα μέλη για συνεργατική επεξεργασία
  • Πραγματοποίηση συναντήσεων μέσω τηλεδιάσκεψης
  • Δυνατότητα ηχογράφησης συναντήσεων και χρήσης whiteboard
  • Κατηγοριοποίηση και αρχειοθέτηση υλικού συναντήσεων
  • Άμεση ενημέρωση χρηστών για κάθε προσθήκη ή αλλαγή περιεχομένου μέσω email και sms
  • Δυνατότητα δημιουργίας και μαζικής αποστολής sms στα μέλη
ΧΡΗΣΤΕΣ
  • Άμεση και εύκολη πρόσβαση μέσω διαδικτύου σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και αρχεία για την επίτευξη των στόχων της ομάδας
  • Πρόσβαση στα στοιχεία επικοινωνίας των μελών των ομάδων που συμμετέχουν
  • Ημερολόγιο συναντήσεων και events της ομάδας
  • Πλήρης πρόσβαση στο υλικό των συναντήσεων
  • Δυνατότητα διαμοιρασμού της εισήγησής τους με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας για κάθε προγραμματισμένη συνάντηση
  • Φάκελος αρχείων για την οργάνωση του διαμοιραζόμενου υλικού και των συνεργατικών αρχείων
  • Δυνατότητα συνεργατικής τροποποίησης εγγράφου (collaboration file) με τα μέλη της ομάδας
  • Δυνατότητα διαμοιρασμού υλικού με την ομάδα σε κοινόχρηστο φάκελο
  • Δυνατότητα τηλεδιάσκεψης με τα μέλη της ομάδας
  • Εύκολη αναζήτηση πληροφοριών και αρχείων
  • Άμεση πρόσβαση στη βιβλιοθήκη χρήσιμων αρχείων της ομάδας
  • Πρόσβαση στις ανακοινώσεις της ομάδας
  • Άμεση επικοινωνία με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας
  • Περιοχή μέλους (My account) όπου οι χρήστες έχουν εξατομικευμένη πρόσβαση στο υλικό τους και μπορούν να τροποποιήσουν το προφίλ τους (στοιχεία επικοινωνίάς, avatar κλπ)